צריכים הובלות בירושלים ולא יודעים איך להתחיל וכיצד לארוז? צרכים הכוונה מקצועית ותדרוך? בדיוק לשם כך נכתב מאמר זה.

כל אדם במהלך חייו עובר מספר דירות, עד שהוא מגיע לנחלה ומוצא לעצמו דירה קבועה בה הוא נשאר למשך שנים רבות וארוכות. הובלות מבוצעות על בסיס יומי בכל אחד מימי השבוע, (פרט לשבת בחברות מסוימות), ועל כן אם גם אתם צריכים הובלה בעתיד הקרוב, השתדלו לאתר את חברה מקצועית ובעלת המוניטין על מנת שהתהליך יעבור בשלום, ללא נזקים או אי נעימויות.

כיצד להכין עצמכם להובלה

לאחר שאיתרתם חברת הובלות בירושלים, מה שאתם צריכים לעשות הוא להכין את הבית למעבר ולבצע אריזה של כל החפצים. רוב החברות שאת שרותיהן תשכרו, מספקות גם שרותי אריזה, ועל כן אם אתם לא מוצאים את הזמן ואת האנרגיות, תמורת תשלום נוסף הם יארזו את כל ביתכם.

אם אתם מעוניינים לארוז את הבית בעצמכם וזאת משום שלא בא לכם שאחרים יתעסקו עם הדברים האישיים שלכם, כדאי שתעשו זאת בתבונה ובסדר הנכון.

הדברים שחשוב לרכוש או להשיג לפני האריזה: עיתונים, נייר משי או פצפצים, ארגזים, נייר דבק חזק ועמיד, וטוש לורד עבה. לכל אחד מפריטי הציוד, חשיבות נעלה בתהליך האריזה.

ארגזים ישמשו לאחסון הציוד. עיתונים, נייר משי או פצפצים ישמשו לעיטוף הציוד השביר בביתכם. דבק הנייר ישמש לאיטום הארגזים ובאמצעות טוש הלורד תכתבו על כל ארגז מה הוא מכיל.

מספר ימים לפני שקבעתם עם חברת הובלות, הכינו את הציוד ובכל חדר הניחו מספר ארגזים בהתאם להיקף הציוד בחדר הספציפי.

בשלב זה התחילו להכניס את כל הציוד לתוך הארגזים בסדר מופתי, כך שיהיה לכם קל גם בתהליך הפירוק שלהם ברגע בו תכנסו לדירתכם החדשה.

דוגמא: הכניסו את כל המצעים לארגז אחד, שניים או שלושה, בהתאם לכמות המצעים שיש לכם, סגרו אותם בעזרת דבק הנייר שברשותכם רשמו על הארגז "מצעים" והניחו אותו בצד. כך תמשיכו לארוז את יתר הציוד שברשותכם.

אם קיים ציוד שביר, (בעיקר בשטחו של המטבח), עטפו כל כוס וצלחת בנייר עיתון או משי שהכנתם מבעוד מועד, והכניסו אותם לארגז מבלי להשאיר רווחים שיאפשרו לציוד לזוז בהם, סגרו את הארגז ורשמו מעליו "שביר". לאחר שהכנתם ארגזים של כל הציוד השביר, הניחו אותם בצד בצורה מרוכזת, כך שהמובילים ידעו להתייחס לארגזים הספציפיים האלו בזהירות יתרה.

וודאו כי חברת ההובלות אותה שכרתם, שלחה מספיק מובילים בהתאם להיקף התכולה שלכם, אחרת ייקח זמן רב עד שהם יעמיסו את כלל הציוד על גבי המשאית ויובילו אותו ליעדו החדש.

את הדירה החדשה שלכם, נקו לפני ביצוע ההובלה כך שכל מה שיישאר הוא לפרוק את הציוד שנארז בסדר מופתי היישר אל מיקומו החדש מבלי לבזבז זמן יקר.

למידע על אתר מומלץ בתחום ההובלה בעיר ירושלים