חושבים לפנות את הרכב הישן למקום בטוח יותר? זה הזמן להעזר בחברות גרר מקצועיות. אנו כמובילים באזור העיר ירושלים עובדים עם מיטב בעלי המקצוע בתחום גרירת רכבים לפירוק וחילוץ כלי רכב באזור המרכז וגוש דן.

מעוניינים למכור רכב ישן לפירוק ? צלצלו לגרר איתי בטלפון 072-3727-647

איזה סוגים של כלי רכב  ניתן לגרור עבור פירוק?

רכבים מיועדים לפירוק לרב יהיו בלויים ואינם כשירים לנהיגה. זה יכול להיות מכלי רכב פרטיים , רכבים חשמליים , רכבים ישנים ממונעים גז, אופנועי שטח , מוטוקרוס , משאיות וכל סוג אחר של רכב. רכבים שמיועדים לפירוק ראשית מועברים למקום טרום פירוק שזה מגרשי פירוק רכבים בדרך כלל באזור המרכז או בצפון.

תמונת של רכבים פוטנציאליים לפירוק:

 

איך בוחרים גרר בירושלים לפינוי רכבך לפירוק?

  • נסיון מקצועי – לכל גרריסט יש את הידע והמוניטין שלו אך במקרה העברת רכבים זוהי לא העברה רגילה של חפצים וחלה על הגרריסט אחריות גדולה לשמירת הציבור ולכן עליו להצטייד בכל האמצעים הדרושים על מנת להבטיח שגרירת הרכב תהיה בלא פחות מ – 100% בטוחה ולבדוק פעמיים שאין סיכוי שחלקי חילוף יזלגו לכביש ויפגעו במכוניות הסובבות אותו.
  • המלצות\הוכחות – רצוי לשאול על ממליצים, זה לא בושה לבקש מספר טלפון של לקוחות מרוצים שהשתמשו בשירות פינוי רכבים לפירוק בן אם זה עסקים גדולים כלקוח או לקוח בודד.
  • עלות סבירה – יש להבין שפינוי מכוניות משתנה לפי מרחק הגרירה למגרש הפירוק. אם הפינוי הוא מעיר לעיר רב המקרים שתשלמו בין מאה שמונים שקלים לבין מאתיים שמונים שקלים. במקרה והגרירה לפירוק היא במרחק בינעירוני למשל הובלת רכב מירושלים לתל אביב , המחיר עלול לנוע בין שלוש מאות שמונים שקלים לחמש מאות שמונים שקלים.

מעוניינים למכור רכב ישן לפירוק ? צלצלו לגרר איתי בטלפון 072-3727-647

להמלצה על חברה שאנו מבצעים שת"פ בנושא בקרו באתר חברת ע"ש , פינוי מכולות ,משאיות ואוטובוסים בקרו באתר קונה רכבים לפירוק http://www.dismantlingvehicles.net/